Prezenta Politică de retur reglementează condițiile în care clienții MAGNOLIA GYM AND FITNESS S.R.L., cu sediul în Județul Prahova, Sat Păulești, Comuna Păulești, Strada Roua, Nr. 9, Etaj PARTER, Ap. 19, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J29/0000/202X, având CUI 47083290, pot returna produsele achiziționate sau pot denunța contractele de prestări servicii, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.
1. Dreptul de retragere (pentru contractele încheiate la distanță)
Conform O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute de lege, în termen de 14 zile calendaristice de la:
- data recepționării produsului, în cazul vânzării de bunuri;
- data încheierii contractului, în cazul prestării de servicii (ex. abonamente online, acces la platforme digitale).
2. Excepții de la dreptul de retragere
Conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, următoarele categorii de produse/servicii nu pot fi returnate:
- serviciile care au fost executate integral, cu acordul expres prealabil al consumatorului și cu confirmarea pierderii dreptului de retragere;
- furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat la cunoștință că își va pierde dreptul de retragere;
- produse personalizate;
- servicii care implică o rezervare fixă (ex: clase de fitness în anumite date).
3. Modalitatea de exercitare a dreptului de retragere
Pentru a exercita dreptul de retragere, consumatorul trebuie să transmită o notificare scrisă prin e-mail la adresa contact@magnoliagym.ro sau prin poștă la sediul social al societății, înainte de expirarea perioadei de retragere.
Model de formular de retragere (opțional):
Subsemnatul/a,
[Nume], declar că doresc să mă retrag din contractul încheiat cu [denumirea societății], având ca obiect [denumirea produsului/serviciului], încheiat la data de [data].
Data:
Semnătura: [] (doar dacă formularul este transmis pe suport hârtie)
4. Condiții de returnare a produselor
Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme de uzură, deteriorări, cu toate accesoriile și documentele aferente (factură, certificat de garanție, ambalaj original, dacă este cazul).
Costurile de returnare vor fi suportate de către consumator, cu excepția cazului în care produsele livrate sunt defecte sau greșite.
5. Rambursarea sumelor
Sumele achitate de consumator vor fi rambursate integral, inclusiv costurile de livrare (dacă este cazul), în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere. Rambursarea se va efectua prin aceeași metodă de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.
Rambursarea poate fi amânată până la data la care bunurile returnate sunt recepționate sau până la furnizarea dovezii că acestea au fost expediate către societate, oricare dintre cele două date este cea mai apropiată.